sreda, 5. december 2007

Meni se pa to ne more zgoditi...

Preberem kakšno zgodbo - nekoga, ki ni več takšen, kot je bil. Zdaj je bolan. Ne pride mi do živega - ne začutim.

Nekoč je bila zdrava. In potem ni bila. In danes je spet. Čestitam. Bo z mano tudi tako?

Bom tudi jaz jutri bolana in potem enkrat zdrava? Ne vem. Izvedela bom jutri. Leva me boli. Zdaj že nekaj dni. Tri. Konec menstruacije sem. na sredini drobna pikica. Kri.

Jokam lahko.

Moja sanjska dežela
Moja sanjska dežela se imenuje Zdrava dežela. Tam bi bili vsi zdravi in nihče ne bi smel biti bolan. Tam je veliko zdravih družin zato, ker so jedli posebna zdravila in zato ne bi mogli zboleti. Če bi kdo zbolele, bi imeli tam lekarno, da se lahko pozdravi. Vsi bi bili veseli, da imajo takšno lepo in prijazno deželo. Imeli bi veliko zdravih rastlin. Mame bi jih nabirale za v lekarno in za svoje otroke, da bi jim pozimi kuhale čaj, da jih ne bi zeblo, ko bi prišli s snega.

(mojamoja, 4.a, 05.12.2007)

Ni komentarjev: