sobota, 10. november 2007

HURA ...

Dobro jutro, dober dan mojim in meni. Najbolj seveda meni.

Deset minut. Deset minut "laufanja" je zame uspeh, ki ga ne pomnim. Verjetno sem imela takrat le eno desetico. Včeraj - pri skoraj treh in pol, je bilo do DOLGOROČNA NAPOVED.

Danes pa se je zgodilo!!!

Deset minut, nobene pretirane utrujenosti. Noge me po stopnišču prav lepo nesejo - ne držim se več za ograjo :). Ne vem, če me je kaj manj. Mislim, da ne. Me ne zanima. Še. Bom izvedela v ... torek.

Včeraj zvečer sem si našla (ali pa me je kar sama našla) prijetna družba za večerjo. Solatni krožnik s slanim skutinim štruklom. In zakon. Ja. Zakon. Tema - zakon. ločitev... Že pred časom mi je bilo povedano na način:
" Midva z malijem sva super. Ha, ha, ha... Imava zobozdravnika. Tako drago je. Hi, hi, hi... . Super sem. Saj me poznaš. Hi, hi, hi... Ločujem se. Kako ste vi? V službi? Ja, sem v službi. Greš na sejem? ...."

V plazu besed in vprašanj mi je "ločujem se" skoraj ušel. Pravi, da končno. Pravi, da dokončno. Pravi, da ne ljubi več. Pravi, da že dolgo ne ljubi več - če je sploh kdaj ljubila.

In jaz se ukvarjam s t..., t..., .... še zdaj mi ne gre iz ust :).


Draga moja, tale je zate.

The 5th DimensionAquarius/Let the Sunshine In

Ni komentarjev: