četrtek, 8. november 2007

Jaz sem tista, ki ji iz nosa rastejo banane, z veeelikimi očmi, ker me od prevelikih količin non stop lulat tišči :).

Devet minut. Devet minut orbitreka!!! Pa skoraj sem že ... kaj pa vem kdo. V vsakem primeru sem heroj.

Ura je zopet tulila ob pol sedmih - ne da mi mir, pa da je b.... Mojamoja me je vprašala (normalno, čisto budna), zakaj se orbitrekam. Ni mi šlo z jezika, da huj..., da me je prev...., da sem pret... ... Sem rekla, da je to zato, ker nimam kondicije. In ona tudi ne. Zato sva začeli plesati. En, dva tri. En, dva. En, dva tri. En, dva... Kaj je že to?

Solata pred pol ure je bila zakon - united vegetables of "špartušlidlmerkator" in to ceeela skleda - mnjami. Ampak včeraj...včeraj je pa bolelo. Zvečer mislim. Olivno olje, čebula, peščica zelja, špinača :-(, zalito z par žlic mleka :(((( in "nudlči" - chinese nudlči. Bljak .... ampak ... lačna pa nisem bila več.

To mi pa zjutraj pri "laufanju" igra.

free music


Inspiracija - FOREST GUMP - the best of the best.

Ni komentarjev: